Известие

Collapse
No announcement yet.

Всичко, което е на ток, работи бавно или прекъсва

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Tedo Покажи съобщение
    Жоре, щом ти се струва сложно най-добре ако имаш време през деня мини до сервиза да я погледна само дрънни един тел предварително да не е там шефа
    Чудно, тамън се чудих къде да я карам. Аз що не знаех, че бачкаш в сервиз? Ако е така ще ти приготвя и други нещица за после
    Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V '94

    Comment


    • #17
      Пичове, имам подобен проблем, затова реших направо в тази тема да го опиша. Значи не изглежда толкова критично, като проблема на колегата, но е подобно, особено със светлините. Най-много се усети проблема, когато наскоро сложих ксенон. И при всяко палене на студено пускам ксенона и оборотите падат (почти изгасва колата) и след секунда всичко се нормализира. Сега всеки път, като пускам фаровете форсирам до 2000 оборота и чак тогава ги пускам, за да не тормозя двг-то.Мерил съм акумулатора- ОК е. Стойностите му като е запалена колата също са нормални (14,2) Моля ви да дадете някое друго съветче, къде да погледна първо. Ще пробвам всичко, което е по силите ми. Благодаря ви предварително !
      Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Tedo Покажи съобщение
        Жоре, щом ти се струва сложно най-добре ако имаш време през деня мини до сервиза да я погледна само дрънни един тел предварително да не е там шефа
        Тедо, колкото и да не ти се ще , еле пък на колегата , без сваляне на алтернатора едва ли ще се оправят нещата.Както беше споменато тук проблема най-вероятно е от релето за зареждане , а то е на алтернатора.Ако имаш визкозомер провери и гъстотата на електролита , трябва да е около 1.27/8 при здрав акумулатор.И най-вече виж масата мотор-купе.Заряда трябва да е от 13,6 при включени максимален брой консуматори до 14,2 .Ако е повече-лошо , ако е около 12/12,5 пак лошо.
        ALFA 155 SQUADRA CORSE - BULGARIA

        Comment


        • #19
          Прави впечатление че при 8 клапановите двигатели напрежението на заряд на празен ход и напрежението на заряд при 1000-1100 оборота е доста различно - с mimouzunov го мерихме преди време на една зимна среща и се оказа че на 850 оборота зарядното напрежение е 12.5-6 почти без консуматори, а на 1000 оборота е вече в нормата - 13.7-14.
          Затова си мисля че ако на празен ход при теб е 14.2, а гледам си с 8 клапанов мотор, ми се струва че нагоре в оборотите ще е повече от 14.2 волта...

          При 16 клапановите твинспаркове не е така - там и на празен ход и в обороти е едно и също напрежението.


          Даването на газ, води до пристрастяване!
          Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
          Volvo V50 2.0D by RuBig

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
            Прави впечатление че при 8 клапановите двигатели напрежението на заряд на празен ход и напрежението на заряд при 1000-1100 оборота е доста различно - с mimouzunov го мерихме преди време на една зимна среща и се оказа че на 850 оборота зарядното напрежение е 12.5-6 почти без консуматори, а на 1000 оборота е вече в нормата - 13.7-14.
            Затова си мисля че ако на празен ход при теб е 14.2, а гледам си с 8 клапанов мотор, ми се струва че нагоре в оборотите ще е повече от 14.2 волта...

            При 16 клапановите твинспаркове не е така - там и на празен ход и в обороти е едно и също напрежението.
            Писал съм поне 5-6 пъти по въпроса.
            Старите динама са със селенови диоди и напрежението кляка при загряване или товар, което е едно и също.
            Освен това, при старите модели, лампата за възбуждане е с малка мощност и си иска да я форсираш първо, а чак тогава динамото се сеща да зарежда.
            В 33 раздела сме я дъвкали многократно тая тема.
            Решението е да сложиш по-голяма крушка или светодиод и резистор паралелно на лампата. Търновския разбойник Колев ги превеше тия неща.
            А най-добре е да смениш динамото, защото напрежение под 14 волта през нощта не е никак добре за фаровете.
            За манияците има още една схема, при която независимо от натоварването , напрежението си е постоянно 14.2 или каквото е там без товар!
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #21
              Добре, пичове и все пак не разбрах дали имате идея за моя проблем, защото при мен замерих 14.2 на празен ход
              Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от aRm Покажи съобщение
                Добре, пичове и все пак не разбрах дали имате идея за моя проблем, защото при мен замерих 14.2 на празен ход
                А като дадеш газ как е напрежението?


                Даването на газ, води до пристрастяване!
                Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                Volvo V50 2.0D by RuBig

                Comment


                • #23
                  Само за протокола...селенови изправители не се използват от има няма 30 години
                  Alfa Romeo 155 Super
                  2.0 16V TS

                  Comment


                  • #24
                    Такааа... единственото което съм направил по колата беше, да позачистя леко клемите. Фактически от последния път, който съм описал, до сега проблема не се е появявал. Единственото което остава като проблем е че когато запаля колата светлините са слаби, чистачките мудни. Давам газ до 2500 оборота и се нормализират.
                    Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V '94

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от BiTurbo Покажи съобщение
                      Единственото което остава като проблем е че когато запаля колата светлините са слаби, чистачките мудни. Давам газ до 2500 оборота и се нормализират.
                      Това може да е от това че при палене и след това празния ход са недостатъчно да възбудят алтернатора и след подаване на газ, минава в режим зареждане вече. Което пак вероятно е базирано на лош ел. контакт.


                      Даването на газ, води до пристрастяване!
                      Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                      Volvo V50 2.0D by RuBig

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от gallena Покажи съобщение
                        Само за протокола...селенови изправители не се използват от има няма 30 години
                        Минимум 30 години
                        155 2.0 16v МY95 Sport

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от gallena Покажи съобщение
                          Само за протокола...селенови изправители не се използват от има няма 30 години
                          Само за протокола: селеновите изправители са се използвали и ще се използват, защото имат специфични и много удобни свойства. Особено що се отнася до токозахранващи и особено до зарядни устройства.

                          Първоначално публикувано от BiTurbo Покажи съобщение
                          Такааа... единственото което съм направил по колата беше, да позачистя леко клемите. Фактически от последния път, който съм описал, до сега проблема не се е появявал. Единственото което остава като проблем е че когато запаля колата светлините са слаби, чистачките мудни. Давам газ до 2500 оборота и се нормализират.
                          .
                          Това е защото лампата на динамото ти е слаба. Сложи една 5 вата или паралелно на нея едно съпротивление симулиращо 5-10 вата крушка и мисля, че ще се пооправи положението.
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                            Само за протокола: селеновите изправители са се използвали и ще се използват, защото имат специфични и много удобни свойства. Особено що се отнася до токозахранващи и особено до зарядни устройства.

                            .
                            Това е защото лампата на динамото ти е слаба. Сложи една 5 вата или паралелно на нея едно съпротивление симулиращо 5-10 вата крушка и мисля, че ще се пооправи положението.
                            Колега на 155 динамото зарежда 14 волта дори да го няма таблото няма нищо общо с 33 ката и то като мене се възбужда само без стимуланти и като се възбуди цепи мрака.
                            155 2.0 16v МY95 Sport

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                              Колега на 155 динамото зарежда 14 волта дори да го няма таблото няма нищо общо с 33 ката и то като мене се възбужда само без стимуланти и като се възбуди цепи мрака.
                              Всяко динамо, стига да го развъртиш достатъчно се самовъзбужда.
                              За сведение, на 33-ката динамото е трифазно, променливотоково, с възбудителна намотка на ротора, която е с автозахранване от три диода, изправящи тока от статорната намотка, който минава през реле-регулатора. За първоначално възбувдане служи тока, който се подава през контролната лампа на таблото.
                              Получения трифазен, променлив ток се изправя от шест диода, свързани в схема Ларионов.
                              Би ли ми пояснил , колега, с какво се различава динамото на 155 от описания.
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                                Всяко динамо, стига да го развъртиш достатъчно се самовъзбужда.
                                За сведение, на 33-ката динамото е трифазно, променливотоково, с възбудителна намотка на ротора, която е с автозахранване от три диода, изправящи тока от статорната намотка, който минава през реле-регулатора. За първоначално възбувдане служи тока, който се подава през контролната лампа на таблото.
                                Получения трифазен, променлив ток се изправя от шест диода, свързани в схема Ларионов.
                                Би ли ми пояснил , колега, с какво се различава динамото на 155 от описания.

                                Разликата е че на 155 не се възбужда през лампата
                                155 2.0 16v МY95 Sport

                                Comment

                                Working...
                                X